niedziela, 21 grudnia 2014

Notka informacyjna

Witam , witam :D
Bogowie ten tytuł nie brzmi dobrze xD  zawsze kojarzyło mi się to z jakąś złą, niepokojącą wiadomością, an temat danego bloga, ale spokojnie! Wszystko jest w jak najlepszym porządku :D
Nowy rozdział jutro ewentualnie pojutrze, ale coś obawiam się, że nie poprawiony :<
No, ale cóż do sedna - ostatnio postanowiłam, że wezmę się za poprawę i przepisywanie mojego skarbu "Corner". Wczoraj zrobiłam pierwszy krok w tym kierunku - otworzyłam worda z Cornerem xD a dzisiaj zdążyłam zmienić prolog i mam na szczęście teraz wygląda to i brzmi jakoś sensownie :D
Także, ta informacja dotyczy reklamy tak wprost to ujmując. Chciałam Was wszystkich zaprosić na bloga z aktualizującym się opowiadaniem          Corner
 Prolog został już opublikowany, więc zapraszam do czytania i komentowania, licze na Was kochani :D

Pozdrawiam,
Lola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Dla Was to tylko kilka napisanych słów, a dla mnie - ogromna motywacja :D